wtorek, 29 września 2009

jami... jami...

Robiąc zakupy w ASDA zabrałam ze sobą ich co miesięczny magazyn. Są tam przepisy, porady, informacje o produktach i takie tam... I jakże przykuło moją uwagę zdjęcie "ciasteczek malinowych z białą czekoladą"! Ciekawe czy smakują równie dobrze jak wyglądają...
Przepis jest dziecinnie prosty... :)


a więc potrzebujemy:
-170g mleka skondensowanego
-225g masła
-225g cukru
-350g mąki
-150g białej czekolady
-175g malin

Miksujemy masło z cukrem, następnie dodajemy mleko i ponownie miksujemy. Jeśli mamy czekoladę w tabliczce to kroimy ją w drobna kostkę no chyba ,że kupicie dropsy i macie problem z głowy:) dodajemy ja do masy i mąkę-mieszamy i zagniatamy rękoma. Formujemy placuszki, wkładamy po dwie , trzy maliny,sklejamy podobnie jak knedle i zgniatamy ponownie w placuszek i na blachę... Piec ok. 15 min. U mnie było trochę dłużej bo mam stary gazowy piekarnik, bynajmniej muszą się zarumienić:)

Naprawdę niebo w gębie :D




SMACZNEGO !!! :-)

5 komentarzy:

  1. Świetny przepis!Narobiłaś mi smaka :) chyba dzisiaj na zakupach nie zabraknie w koszyku malin i białej czekolady.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają bardzo, ale to bardzo apetycznie :)) kocham maliny i białą czekoladę więc to przepis dla mnie :))
    i piękne nastrojowe zdjęcia :))
    to lubię najbardziej :)))

    pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Your photos of the sea , are breath taking. Makes me think about , where my heart belongs, in Poland.

    Thank you for visiting my blog, and it´s very flattering to be one of your favorite blogs on your sidebar..

    Many hugs/
    Luiza

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for following my norvegian blogg. What a beautiful boy you have!! A fantastic smile :o)
    Do you speak norvegian?

    Cosi

    OdpowiedzUsuń
  5. mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń